Klachten
Het is altijd vervelend als er iets mis gaat of niet naar jouw wens gebeurt. We doen ons best dat te voorkomen.
Ben je ontevreden over een product of onze service? Dat is vervelend.
Samen zoeken we naar een oplossing voor je probleem
Neem altijd eerst contact op met de MamaKado Klantenservice
We doen er natuurlijk alles aan om te voorkomen dat je een reden tot klagen hebt. Toch kan het zijn dat we (jij als klant en wij als winkel) het samen niet eens kunnen worden. In dat geval gebruiken we de volgende klachtenprocedure om tot een oplossing te komen.
Klantenservice
Neem als je niet tevreden bent over een product of over onze service altijd eerst contact op met de MamaKado Klantenservice. Veruit de meeste problemen waar je tegenaan loopt zijn door onze medewerkers snel en eenvoudig op te lossen, zodat de overlast en het ongemak beperkt blijven.
Schriftelijke klacht
Kom je er in direct contact met de Klantenservice niet uit? Dien dan een schriftelijke klacht in, op het postadres dat je op onze contactpagina terugvindt. Van ons ontvang je dan binnen 14 dagen een schriftelijke reactie terug, waarin we onze beslissing bekendmaken en ons standpunt officieel toelichten. Deze verklaring kan indien nodig als uitgangspunt dienen voor het inschakelen van je rechtsbijstandsverzekering.